מכונות אריזה משומשות

מכונות אריזה משומשות איכותיות הן מצרך נדרש עבור מפעלים וחברות, שהרי אריזה איכותית היא חלק חשוב מהמוצר והדבר הראשון שהצרכן רואה. מכונות האריזה המשווקות על ידי משומש מגיעות...
מגוון מכונות אריזה יד 2

לאריזת המוצרים שאנו משווקים, ישנה משמעות חשובה ביותר עבור הצרכנים שלנו. לא משנה עד כמה המוצר שלכם נפלא, אם אינו יהיה ארוז כהלכה, הוא עלול במהרה ללכת לאיבוד בין המוצרים המתחרים. מכונות אריזה משומשות רבות עומדות לרשותם של בעלי מפעלים בתעשייה הזקוקים להן על מנת ליצור מעטפת הגנה מושלמת, שגם נראית טוב.

מכונות אריזה משומשות – יתרונות

  • להגן על המוצר שלכם – מכונות אריזה משומשות יעילות ומקצועיות יצרו הגנה מושלמת המתאימה במיוחד למוצר הספציפי, כך שיגיע למדפים בשלמות וללא נזקים.
  • חיי מדף ארוכים יותר – אם מדובר במוצר מתכלה, אריזה יעילה יכולה בקלות להארכת חיי המדף שלו. הדבר יתרום לצרכנים שכעת יכולים להשתמש בו גם זמן רב לאחר שרכשו אותו. מכונה מתקדמת תבצע פעולת אריזה יעילה המגנה על המוצר לחלוטין, ומעניקה לו אורך חיי מדף רב יותר.
  • אסתטיות על המדף – מוצרים שאינם ארוזים למשעי, לא ימשכו את עיניי הצרכנים. כך, אתם עלולים להפסיד רווחים, ולהיעלם מהמדפים במהירות. אריזה מתאימה לא רק מגנה על המוצר שלכם, אלא גם מושכת לקוחות מפאת האסתטיות שבה.
  • חיסכון – עד כה דנו ביתרונותיהן של מכונות האריזה, אך בואו נדבר גם על היתרונות הטמונים בעובדה שמדובר במכונות משומשות. העיקרי שבהם הוא כמובן החיסכון בסכומי עתק שהן תורמות לכם. במקום לקנות מכונה חדשה מהניילון שתעלה לכם אלפי שקלים, מומלץ ואף רצוי להתחדש במכונה יד שניה – זכרו שבפעמים רבות מדובר במכונה שה”קילומטרז'” שלה אינו גבוה מכיוון שהמפעל שהשתמש בה נסגר או נאלץ להיפטר ממנה מסיבות כאלו ואחרות, כך שמדובר במכונה חדשה כמעט לחלוטין, במחיר יד שניה!

מכונות אריזה משומשות –  אורזות את ההצלחה שלכם

משומש, בבעלותו של שלו כהן, מחזיקים באמתחתם מכונות מתקדמות במצב מעולה, שישרתו נאמנה כל מפעל תעשייתי הזקוק להן. לצד מכונות האריזה תוכלו למצוא מסועים, מיכלי נירוסטה, מיכלי פיברגלס וציוד תעשייתי נוסף. לא חבל לכם על הכסף שלכם? בואו לרכוש את הציוד לו אתם זקוקים במחירים משתלמים.

מכונות אריזה משומשות איכותיות הן מצרך נדרש עבור מפעלים וחברות, שהרי אריזה איכותית היא חלק חשוב מהמוצר והדבר הראשון שהצרכן רואה. מכונות האריזה המשווקות על ידי משומש מגיעות ממפעלים, בתי חרושת ובתי עסק שנסגרו או החליפו את הציוד שברשותם אחרי בדיקת איכות ותקינות. למה לרכוש חדש ויקר אם ניתן לקנות משומש במחיר משתלם ולהשיג את אותה תוצאה? מכונות האריזה שחברת שלו כהן – מסחר בציוד לתעשייה משווקת יוצרו על ידי החברות המוכרות והמובילות בעולם בתחום זה והן נועדו לעבוד שנים רבות ללא תקלות. מכונות אלה מבטיחות שימוש רב שנים, בטוח ונוח.

מכונות אריזה משומשות – אריזה בקלות, ביעילות ובחיסכון

אריזה היא חזית המוצר, ולכן לאורך השנים הושקע מאמץ רב בגיוון האריזות, ביעילות האריזה ובשיפור עבודת מכונות האריזה.

ישנם סוגים שונים של מכונות אריזה לצרכים מגוונים בתעשייה, בחקלאות ובמסחר, ולכל סוג מכונה הטכנולוגיה הייחודית לה:

  • אריזות פלופאק – Flowpack
  • הלחמת מגשיות – Thermosealing
  • עטיפת מגשיות – Stretch
  • שרינק – Shrink מסוגים שונים
  • תרמופורמינג – Thermoforming
  • אריזה אנכית – VFFS
  • ציוד סוף קו
  • מילוי, מינון ושקילה

ואלה רק חלק מהסוגים שניתן למצוא. היכנסו לקטלוג המוצרים שלנו והתרשמו מהמבחר.

להסתכל על הקנקן ולא רק במה שיש בו 

בחברת שלו כהן – מסחר בציוד לתעשייה מתמחים בציוד, במכונות ובפריטים משומשים איכותיים במטרה לייעל את חוויית הקנייה וליצור מקום אחד מרוכז בו ניתן למצוא הכול בלי ללכת לאיבוד ברחבי הרשת. אנו יודעים לשווק את המוצרים הטובים בשוק היום מהחברות המובילות ולהציע אותם במחירים משתלמים. אין צורך להתלבט ם לרכוש מוצר נדרש לבית העסק רק כי מחירו יקר, כשאפשר לקבל גם וגם – גם מוצר איכותי שאינו שונה מחדש, וגם מחיר כדאי ואטרקטיבי. מכונות אריזה משומשות הן כלי עבודה נדרש והמגוון גדול ומגוון. פנו אלינו לקבלת ייעוץ והכוונה באשר למוצר הנדרש לכם ותוכלו לקבל את מבוקשכם במהרה ובלי לחכות להזמנות מחו”ל שיעכבו אתכם. גם לקנות ציוד משומש צריך לדעת, ואנו נשמח לספק לכם מכונות במצב מצוין עם הניסיון הרב שיש לנו בתחום. צרו קשר במהרה ותוכלו להתחיל בעבודה. 

מכונות אריזה יד שניה

כשפותחים עסק באחד מענפי התעשייה, הדבר בדרך כלל יהיה כרוך בהוצאות מרובות. אם כחלק מפס הייצור העתידי שלכם יהיה עליכם לארוז את המוצרים שלכם, מכונות אריזה יד שניה הן בדיוק מה שאתם זקוקים לו כדי לבצע את העבודה ביעילות, במהירות, ובצורה כזו שלא תרוקן לכם את חשבון הבנק.

מכונות אריזה יד שניה לכל מפעל

אם אתם עומדים בפני שלב שילוב הציוד המכני במפעל שלכם, הרי וודאי כבר הבנתם שרכישת מכונות אריזה יד שניה הינה משתלמת במיוחד! כעת, כל שעליכם לעשות הוא רק לבחור את המכונה הנדרשת עבורכם, בהתאם לענף בו אתם עוסקים:

  • שרינק – בין אם מדובר באריזת המוצר או בבקרת האיכות, שיטת השרינק הינה בעלת יתרונות רבים; המוצרים נארזים כיחידים או בכמות מרובה, ואריזת הניילון מצטמצמת סביבם. כעת, כשהניילון בנפח אפסי (כלומר, ואקום), המוצר מקבל הגנה מקסימלית וחוסך במקום בתוך האריזה. כך נשמרת טריותם של מוצרי מזון למשל. היתרון הטמון בבקרת האיכות קשור לפשטות שבפתיחת המוצר, כך שהלקוח יוכל לזהות בקלות אם קיבל מוצר פגום או פתוח.
  • עטיפת משטחים – מפעלים שונים מייצרים מוצרים המונחים בסופו של דבר על גבי משטחים, ומועברים כיחידה אחת על גבי המשטח ליעדם. על מפעלים אלו להחזיק במכונות אריזת משטחים המייצרות אריזות חזקות ועמידות במיוחד, על מנת שלא לפגוע במוצרים במהלך ההעברה.
  • פלופאק (Flow-pack) – בעזרת גליל ניילון אחד האורז בצורה מדויקת כמות רבה של מוצרים, מכונות הפלופאק הינן יעילות במיוחד למטרות ייצור המוני.

בסופו של דבר עליכם לזכור שלא רק המוצר שלכם חשוב, אלא גם האריזה שלו. הביטוי ‘אל תסתכלו בקנקן אלא במה שיש בו’ לא תופס כאן, מכיוון שהקשר הראשוני של הצרכנים שלכם עם המוצר שלכם מתחיל במשיכה שלהם לאריזה היפה והאסתטית המונחת על המדף בחנות. אין ספק שאריזה היא אחד השלבים החשובים בקו הייצור, ואנו במשומש מתחייבים למכונות המתקדמות והטובות ביותר עבור לקוחותינו!

מכונות אריזה יד שניה לתעשייה ולחקלאות קיימות בשוק היום ומהוות חלק חשוב מתהליך הייצור של מוצרים שונים. ישנן מכונות אריזה מסוגים שונים, חלקן מותאמות בדיוק למוצר ואחרות משמשות לאריזה של סוגים רבים. כולנו מודעים לחשיבות האריזה בתהליך הייצור, השיווק וההפצה הן בשל השמירה על המוצר, על טריותו כשמדובר במזון, והן כמראה אסתטי ושיווקי המשפיע רבות על המכירות. אנו בחברת שלו כהן – מסחר בציוד לתעשייה מספקים מגוון רחב של מכונות אריזה ללקוחותינו במחירים משתלמים ובמצב מעולה. אנו מתמחים בציוד משומש ויודעים לאתר את המוצרים הטובים והנדרשים היום בשוק ולספק אותם במחיר נמוך ואטרקטיבי.

מכונות אריזה יד שניה – עליכם רק לאפיין את הצורך

ישנם סוגים שונים של מכונות אריזה לצרכים מגוונים בתעשייה, בחקלאות, במסחר ועוד:

  • אריזות פלופאק – Flowpack
  • הלחמת מגשיות – Thermosealing
  • עטיפת מגשיות – Stretch
  • שרינק – Shrink מסוגים שונים
  • תרמופורמינג – Thermoforming
  • אריזה אנכית – VFFS
  • ציוד סוף קו
  • מילוי, מינון ושקילה

ואלה רק חלק מהסוגים שניתן למצוא.

לארוז לכם לקחת?

בשנים האחרונות קיימת מגמה של ריבוי פתרונות אריזה ואיתה מגוון מכונות אריזה המותאמות למוצרים, לצורכי הלקוחות, לעיצוב ולדרישות המקומיות, במקרה של ישראל גם לדרישות הכשרות. מכונות אריזה איכותיות מבטיחות אריזה קלה ומדויקת ועובדות ביעילות שנים ארוכות. אצלנו בחברת שלו כהן – מסחר בציוד לתעשייה ניתן למצוא סוגים שונים של מכונות אריזה יד שניה ממפעלים, בתי חרושת, רשתות מסחר ובתי עסק פרטיים ששינו את קו המוצרים ועקב כך מכונות האריזה שלהם לא מתאימות למוצרים החדשים. מדובר במכונות במצב מצוין שייעודן שונה, ולכן לא מתאימות עוד לבעליהן הקודמים. מכונות אריזה תקולות יכולות להשבית את העבודה לימים רבים ולהביא להפסדים גדולים. אם יש לכם צורך במכונת אריזה בהספק מהיר שאינו מצריך הזמנה מחוץ לארץ שעלולה להתעכב ימים רבים ולמנוע את עבודת המפעל, אל תחכו וקנו מוצר יד שניה איכותי שאינו נופל מחדש ומגיע במהרה לצורך המשך העבודה. אנו דואגים לספק ללקוחותינו מכונות אריזה מתקדמות כשאין צורך בקנייה של ציוד חדש ויקר. פנו אלינו לקבלת הצעה משתלמת ואל תחכו. כל עיכוב מיותר וגורר הפסדים.

מכונת אריזה יד 2

אומנם בתהליכי ייצור של מוצרי מזון מסוגים שונים, המקטע החשוב ביותר של פס היצור הוא החלק שבו מיוצר המזון עצמו. אך יחד עם זאת, המעטפת של פס היצור היא זו שמבטיחה את הקבלה של חומרי הגלם, וההוצאה של מוצר סופי מושלם, עם סיום התהליך כולו. כאשר בוחנים ממבט על את המבנה של פס היצור שלכם, יש אזור אחד שבו אתם רוצים לתת את הדעת על האפשרות לרכוש מוצרי יד שניה, וכמובן שמדובר על שלב האריזה של המוצר. אם מדובר על אריזה סטנדרטית אתם יכולים לרכוש מכונת אריזה יד 2, ובכך לשמור על תקציב ההקמה של המפעל ריאלי, תוך הבטחת בטיחות העובדים. ולשם כך מומלץ לפנות לעזרה צוות חברת משומש ציוד תעשייתי מבית שליו כהן, לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית.

קניית מכונת אריזה יד 2 – שלושה פרמטרים חשובים

בבואכם לרכוש מכונת אריזה יד 2, עליכם לתת את הדעת על:

  1. מידות המוצר – חשוב לבדוק שהמכונה מתאימה לגודל המפעל שלכם, ושהיא יכולה לאפשר תנועה חלקה של צוות העובדים באזור הפעילות.
  2. מהירות הפעילות – אם יש לכם צורך לעבוד תחת לחץ של זמן, למשל בתקופות ייצור של החגים, אתם רוצים לעבוד עם מכונות שמשמרות את קצב העבודה הדרוש לכם.
  3. צריכת החשמל – גם עם המפעל שלכם הוא מקום גדול מאוד שצורך חשמל בכמויות גבוהות לאורך השנה, אתם עדיין לא רוצים להגזים עם צריכת החשמל במפעל שלכם, מפני שיש לך השלכות מאוד חמורות מבחינת התקציב וזיהום אוויר.

האחריות שלכם – לבחור מוצר איכות יוקרתי

עכשיו כאשר אתם מבינים את כל ההשלכות של הקנייה של מכונת אריזה יד2 למפעל שלכם הגיע הזמן לקחת את ההחלטה הנכונה ביותר. האחריות היא כולה שלכם, אבל ליבכם יש אנשי מקצוע שיכולים לעזור בבחירה של מוצר ברמה הכי גבוהה שיש. ולכן אל תהססו לשאול את אנשי צוות של חברת משומש- ציוד תעשייתי מבית שלו כהן, את כל השאלות שעולות לכם, לפני שאתם לוקחים את ההחלטה האולטימטיבית.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.